you will get what you deserve.

idag känner jag mig mycket piggare, eller så är det bara inbillning. I vilket fall som helst så smittar jag fortfarande så jag kan inte lysa upp med min närvaro på skolan.
Jag har övergett sängen nu och tagit över soffan istället, miljöombyte kan man kalla det.
Sen så kom min snälla mamma hem med Stieg Larssons bok "flickan som lekte med elden".  Det är fortsättningen på "Män som hatar kvinnor" som är aaaasbra. Whooah!
Det är inte så synd om mig egentligen, jag har trots allt en mamma som passar upp mig. Just det man behöver när man är sjuk.

smack.

Kommentarer
Postat av: maria

jag säger ju det, din mamma är så söt :)

2008-11-13 @ 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0