another facking monday.

Jag skulle kunna säga att dagen varit fin, men då skulle jag ljuga för den har inte alls varit bra.
Det började med en crappy night, utan sömn men med huvudvärk.
Jag har fan haft något som kan beskrivas som sömnproblem på senaste tiden, det beror nog på att jag inte är van med en stor säng. Det går ju fan inte att gosa in sig någonstans, speciellt inte då jag inte har sängen mot någon vägg..
Jag måste nog hyra in någon som kan ta lite plats i sängen under nätterna. mähä.

Jag gick inte på skolan, jag fullständigt sket i skolan kan jag säga.
Jag känner mig som en dåligt exempel då jag i en låg grad nästan tvingar mina älskade vänner att närvara på skolan. Men jag kan inte rå för att jag inte lär mig något av litteraturhistoria i vilket fall.

Jag deltog dock på dansen ikväll, egentligen bara för att jag har missat så mkt pga sjukdomar. Men julshowen närmar sig snabbt som faen och då ska vi försöka vara på topp. I våra egensydda paljettklänningar som knappt täcker röven. Kom inte och titta.

Och justja, jag kollade upp huvudet idag på HC.
Jag har fått en lätt hjärnskakning. To bad.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Jag ska lätt komma och titta.



För övrigt borde du ha hjälm när du är ute och går.

2008-11-18 @ 18:34:12
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0