There's so much nobody understands.

Jag älskar det faktum att det faktiskt äntligen är skola imorgon, som jag har längtat.
Det värsta är att jag inte ens är en gnutta ironisk,
jag älskar skolan och jag är konstigt nog glad över att jag inte tar studenten iår iallafall.
Visst hade det varit jävligt kul, själva grejen med studenten.
Studentbal, alla fester, flaket. osv.
 Men sen då? Då skulle all skola vara klar och jag skulle vara tvungen att
kasta mig in i vuxenlivet som jag inte är ett dugg redo för.
 
Nej tacka vet jag JohnBauer och Frisörlinjen ♥



så här kreativa är vi, vi jobbar med flera fönar i taget!




Kommentarer
Postat av: matilda

fr2a, det är grejer det.

2008-11-03 @ 10:01:25
Postat av: Therese

jag ska vinka till dig från flaket.

2008-11-03 @ 18:19:45
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

jag ska också vinka, du kan få springa efter om du vill?

2008-11-04 @ 18:46:42
Postat av: M.

Jag klarade också hela natten! Woo. Typ. Obama Biden <3 Typ.

2008-11-05 @ 16:53:21
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0