The regular showing has just begun.

- Halsfluss
- Lunginflammation
- Brainshake?

Jag känner mig som ett helt sjukhus. Doktorspraktikanter kom! samlas kring mig för att få sig en utbildning.

Det positiva är att jag känner mig inte så dålig, visst att kroppen är seg och jag blir trött av ingenting men annars så kan jag faktiskt inte klaga. Jag är ju trots allt inte sängliggande längre.

Igår så var jag och matilda nere på stan i hopp om att spendera lönen, men väl nere så kände jag mig inte pepp på att kolla på något alls så det sket sig ganska bra. Därefter stötte vi på maria med nytaget körkort så hon fick ge oss ett premiäråk. Vi hamnade i biltvätten.

Me und matilda bestämde oss senare för att gå till Maria N och hennes smockade lägenhet. Vi fick plats på golvet då det var ungefär 20 stycken i en 1a. Inget skämt heller. Planen var att vara nykter men under kvällens gång så bjöds det på allt möjligt och tillslut så blir man för frestad för att kunna säga nej. Typ Rom med ananastaste erbjöd maria så snällt.. Jag vet att ni vet hur det är, förneka det inte.

Det blev en trevlig kväll med en perfekt lullig cizsi. Det negativa var att det var halt ute. Väldigt halt.
på vägen ner till stan lyckades jag:
- gå in i en stolpe
- dra en praktvurpa med huvudet rätt ner i asfalten
(därav den eventuella hjärnskakningen)
- ramla 2 gånger till tack vare damgiano.

jag bävar inför vintern....

Kommentarer
Postat av: maria

du måste ta det lugnt förstår du,

2008-11-16 @ 00:46:45
Postat av: Therese

haha. jag med.

2008-11-16 @ 01:31:05
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: matilda

du kommer aldrig lära dig att hålla dig på benen under vinterhalvåret, du ska få nya skor med dobbar under utav mig i julklapp :)

2008-11-16 @ 16:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0