that was... weird

att vara sjuk har många baksidor, men jag har nyss upptäckt det värsta.
En klok människa tar en värktablett att somna in på, likaså jag.
Så när jag lägger tabletten i munnen och ska dricka vatten för att skjölja ner så händer den sjukaste grejen. På något sätt så lyckas tungan trycka upp tabletten istället för att svälja den. Förmodligen för att halsen är så svullen. Men anyhow. Nu har jag en alvedon långt där bak i näsgångarna typ. Och jag får verkligen inte ut den, lita på mig. Jag har försökt! Den liksom ligger där och svider och ger mig om möjligt ännu mer huvudvärk än vad jag redan har..

Nåväl, den lär väl lösas upp någon gång? Right?
Tillsvidare så ska jag försöka sova, trots en alvedon på fel ställe.
Night.

Kommentarer
Postat av: maria

men jisses det händer bara dig ;)

2008-11-08 @ 10:13:47
Postat av: matilda

HAHAHA, det är bara du som lyckas

2008-11-08 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0