sucky fakking night.

Jag glömde mobilen hemma när jag gick ner på stan vid 4, kom inte hem förrän 19.30. Alltså nästan 4 timmar utan mobilen, jag trodde att jag inte var så extremt beroende av mobilen men joodå. Jag blev lite småledsen över att jag är en liten tönt som lever för mobilen.. Skämt åsido men det var inte sådär superkul.

En kväll med så många alternativ slutade hemma, iallafall tills att axel och damgiano stampar in i mitt hus och kräver att få låna en spark. Det fick dom, och dom fick även mig på köpet pga min rastlöshet. Det slutade med att vi hamnade på en fest på frösön, jag tror inte jag har sett så många fjortisar samlade på ett ställe förr. Det var fascinerande.

Johan Palm åkte ut idag. Det var trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0