Remember nothing's ever set in stone.

Helt seriöst, så skulle jag tro att min familj har någon slags sinnesrubbning.
Visst, jag blev excited när jag upptäckte julskinkan men där kunde vi stannat..
För det första är hela kylen full av julmust. Stora flaskor, små flaskor, på burk. You name it, jag lovar att det är minst 15 liter.
Då det berättades att fredagen skulle spenderas med att baka pepparkakor satt jag den jävla julmusten i halsen och hoppades att det var ett dåligt skämt (kanske trodde de att det var 1a april?) Men icke, det var sant.
Misstolka mig inte, jag gillar att baka pepparkakor, då känner jag mig som ett barn på nytt, men är det verkligen något som man ska göra i oktober? 
När bakningen var över kom pappa hem och visar stolt upp vad han har köpt. I hans grepp är en flaska glögg..
Till och med julljusen är tända,  då menar jag ljusen som är för fina för att eldas, som har former av tomtar, julstrumpor och granar. Ursäkten till dom var att  "vi har haft dom i flera år men ingen har eldat dom". Kunde det kanske väntat i 1,5 månad? Kanske?



det här är ett bevis på min kreativitet, eller kanske vi ska säga protest?

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha ni är bra roliga.

2008-11-02 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0