pearl harbor

Igår var det Pearl Harbor på tv igen, med tanke på att den visades bara för några veckor sen så blev jag förvånad. Men det var en glad överraskning, det finns ingen film som jag kan se så många gånger som den filmen.

Filmen visar en historisk händelse ur 2 unga mäns synvinkel, och det är inte vilka män som helst. Nej, det är Ben Affleck och Josh Hartnett. Bara det gör filmen sevärd ggr 10.

Whooa.

- Are all Janks as anxious as you to get themselves killed?
- I'm not anxious to die sir, I'm anxious to matter.




det finns ingen ursäkt till att inte ha sett den här filmen, get it?

Kommentarer
Postat av: matilda

jag antar att det där sista va menat till mig, maha

2008-11-09 @ 17:30:22
Postat av: Juliaa

den är riktigt bra!



kika gärna in på mina skönhetstips!

2008-11-09 @ 17:35:00
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: martina

visst är det den bästa filmen någonsin?!

2008-11-09 @ 22:08:07
URL: http://segersteth.blogg.se/
Postat av: maria

har matilda inte sett den? HAHAHAHAHHA ingen URSÄKT

2008-11-10 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0