life is what happens while you're busy making youre excuses.

4 timmars jobb idag, men det var helt okej. Nina jobbade samtidigt och det blir alltid roligare om någon man känner väl jobbar samtidigt.

Nu bör jag egentligen göra mig iordning men jag orkar inte, vet inte vad jag ska ha för fakking kläder och inget annat heller för den delen. Som vanligt drar jag väl bara på mig något random i sista stund. Jag älskar hur mkt jag bryr mig. Mähä.
Therese, Maria och Malin kommer hit om en kvart men jag vet inte om det är här vi ska förkröka eller not. Det återstår att se. Målet med kvällen är ju iallafall marité, sen så spelar det andra inte så stor roll..

Vi ses i dimman.

Kommentarer
Postat av: ninoo

där vet du att vi ses!

2008-11-29 @ 18:08:37
Postat av: M.

In i dimman.

2008-11-29 @ 22:27:05
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0