It’s hard to fight when the fight ain’t fair.

Skoolan suuwger, näärå men jag är så jävla less så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Konstigt hur saker kan ändras så snabbt.?
Skolan är bra pga frisörlektionerna.
Men frisörlektionerna har spårat ur totalt enligt mig och många andra då vi bara har fått stått och rullat hela tvåan.  Antingen permanent, läggning eller clipslockar som vi började med idag. Med det som bakgrund för dom senaste månaderna så ska vi ha ett "mini-gesäll" imorgon. Vilket är ett klipprov som kommer stå grund för betygen. Fine, det är klart vi ska ha prov, men senast vi höll på med det där var förra terminen och minnet behöver alltid friskas upp.

Gosh, jag funderar som bara på upplägget på utbildningen och hatar att vi blir försökskaniner bara för att vi är första frisörklassen på jb.

Det är iallafall pannkaka imorgon..


Kommentarer
Postat av: tovs

"det är iallafall pannkaka i morn.."



HAHAHHAHHA skön-du!

<3

2008-11-20 @ 15:58:42
URL: http://tovsa.blogg.se/
Postat av: maria

PANCAKES

2008-11-21 @ 10:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0