imagine that it was yesterday.

Jag vet att man ska blicka framåt, leva i nuet och skita i allt förflutet.
Men allt förflutet är det jag vill ha, jag vill ha allt precis så som det var förra vintern/våren.
Det känns som att jag har förändrats så mycket sen dess, och jag vet inte om det är till det bättre eller till det sämre. - allt är ju relativt som Maria skulle sagt.
Just nu tänker jag speciellt på nyår. Det var verkligen en av de roligaste dagarna i mitt liv, trots att jag knappt minns hälften. Skulle mitt liv vara utformat efter en dag så skulle det definitivt vara den dagen.

Stämningen, Människorna, Händelserna.
Jag glömmer det aldrig.

nyår 2007

Kommentarer
Postat av: maria

så jäkla bra var det!

2008-11-18 @ 08:36:56
Postat av: Anonym

det var fantastiskt.

2008-11-18 @ 18:35:19
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: niklas

vad glad jag blir att du tycker det, ingen brukar änns hört låtarna jag har :) hihihi fnizzz

2008-11-18 @ 22:48:07
URL: http://fiixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0