I'm so sick of being sick.

Jag är rastlös.
Nu har jag legat i sängen sen i Onsdagskväll. Sängen känns inte ens skön längre.
Till råga på att jag ser ut som ett levande lik och känner mig detsamma så bet jag mig nyss i läppen. Då menar jag inte en vanlig bitning som ibland heller. Nej detta var en katastrof, blodet sprutade och halva läppen försvann.. typ.
Det JÄTTEROLIGA är att vi har skolfoto imorgon, Jippie.. NOT!
Såklart så skulle vi egentligen vara lediga imorgon, och såklart så dår vi reda på det en dag innan. och SÅKLART så ser jag värre ut än någonsin..
Men gosh, jag är ju trots allt bara mindre snygg. Inte ful.

Kommentarer
Postat av: maria

Du är alltid snygg, sjuk eller inte, DU ÄR SNYGG

2008-11-11 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0