I'm lost in the silence you left behind.

Också var det helg igen.

Idag hade vi frisörprov som faktiskt gick helt okej, det var skönt att äntligen få klippa igen! på eftermiddagen kom nina och färgade håret brunt & det blev mycket fräscht.
När jag kom hem totaldäckade jag i sängen av trötthet. Lunginflammationen vill väl bevisa att jag inte blir av med den så lätt som jag trodde..
Ikväll har jag även klippt mamma min och passade också på att klippa mig i fingret.
And it hurts..

November är en dålig månad, verkligen sucky. Allt är mörkt och kallt och till skillnad från december så har man verkligen inget att se framemot. Jag hatar också när människor tar ut glädjen i förskott, börjar tro att det är jultider redan.
Det är fel när man redan nu hör julsånger på affärer och "dagens fråga" i tidningen handlar om vad man ska ha för julgran..?  Man kan inte spendera hela livet till att längta efter saker, man må ju förfaen leva i nuet.





Kommentarer
Postat av: maria

ja, julen får lugna sig lite.

2008-11-23 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0