I woke up with a heartbeat in my head.

Jag har tappat matlusten sedan jag blev sjuk, alltså helt på riktigt.
Det är förmodligen det tråkigaste jag har varit med om på länge,  tänk att inte kunna längta efter att äta, eller känna den underbara smaken av mjölk ens. Min käre mor köpte till&med hem pizza till mig idag och jag fick inte ens i mig en kvart. Nu sitter jag och knaprar på ett gammalt popcorn, det är lite segt men det är en av de få saker som hindrar mig från att hosta. Iallafall för stunden.

Mitt nattduksbord ser fruktansvärt komiskt ut.

- En stor kanna vatten

- 5 glas, med olika vätskor i.. Ser nu någon som verkar vara mjölk från i torsdags. eeh.

- En hel förpackning alvedon, oöppnad såklart, sedan missödet igår, dessutom så tror jag inte på tabletter.

- 2 olika hostmediciner, en för rethosta och en för slemhosta. men båda smakar pung så dom är orörda.

- En burk med någon mystisk salva som man ska smörja in sig med där man har ont, jag försökte att smörja in bröstkorgen för att det gör så ont när jag hostar. Men det tillförde bara att jag luktade starkt av Eukalyptus, gjorde mig kanske lite mindre täppt.

-En handduk som mamma säger att jag måste hosta i så att jag inte väcker grannen? haha say what, jag kunde inte bry mig mindre, om jag är vaken pga min hosta så är det inte mer än rättvist att någon fler är vaken.




jag är en förkyld påny.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahahaa. Din mamma är söt. Men varför bilden på hästmulen?

2008-11-09 @ 00:40:44
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: c

therese, det är en förkyld ponny, ser du inte snoret?

2008-11-09 @ 00:51:54
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: emilia

Du måste ha en av sveriges sämsta immunförsvar? Du är sjuk jämt =P sisst jag hade halsfluss, eller ja enda gången faktiskt, va för typ 12 år sen kanske, å sist jag hade feber var nog för 2 år sen?



Stackarn, krya på dig =)

2008-11-12 @ 00:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0