I will never pass for a perfect daugter.

Ordet pappa har alltid varit ett laddat ord för mig.
Det har tillfört, och tillför fortfarande mycket känslor.
Många saker har varit komplicerade och det har funnits en hel del jag inte förstått.
Det kan inte ha varit lätt för dig att agera pappa åt en dotter på 20 mils avstånd,
speciellt inte med en dotter som gör allt man inte ska göra.
Men tack vare att vi är så pass envisa som vi är så har vi fått det att funka,
och du kan inte ana hur glad jag är över det.
För idag är du en av mina främsta förebilder och jag älskar dig villkorlöst.

och som jag sa i mina yngre dagar,
du är min bästa pappa, grattis på farsdag ♥


Kommentarer
Postat av: maria

åå sötnos.

2008-11-10 @ 16:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0