I used to be one of a kind.

Jag är inte sådär superinsatt i idol, nog för att jag kollar då jag kan men jag är inte besatt som vissa andra.. (matilda). Men jag kan verkligen inte komma över att Anna åkte ut igår, jag har faen aldrig hört en så speciell röst som den lilla tjejen hade.. Låten som hon sjöng till sin bästa vän igår blev jag nästan rörd av.
När är det dags för denna Johan Palm att åka ut? Jag trodde idol var en tävling där den bästa artisten med den bästa rösten vann, not anymore i guess..

Jag skulle vilja träffa någon av alla Johans fan, vad fan får er att rösta på honom varje fredag? Jag har inte förstått det än.. Ni skulle ju kunna höra av er, vi kan ta det över en fika!
mähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0