I just wanted to say, I'm sorry.

Som jag faktiskt skrev, men inlägget bråkar, Så har JB haft öppet hus today.
Hela dagen har salongen och klassrummet varit fulla av små kryp som låtsas vara intresserade, liksom man fick ett fakking USB-minne om man bara fyllde i en intresseanmälan, som inte ens var bindande. Det är där skolan lägger ner pengar alltså, på öppet hus dagarna..
Jag undrar om jag har gjort ett bra intryck på de små liven, Määh, like i would care?

Ikväll har jag varit med Damgiano och kikat på film, det är så skönt med spontana kvällar ibland, då man inte planerar någonting utan bara tar det som det kommer. Den mannen har förövrigt både knäat mig i pannan och skjutit ett gummiband i ögat på mig idag.
Why mee?

Goodnaaatt.


Kommentarer
Postat av: niklas

den där länken funka inge bra :(

hoppas du tog med våran perfekta bild som en av dom 100 :)

2008-11-27 @ 16:43:15
URL: http://fiixs.blogg.se/
Postat av: maria

det var nog hämnden sen han fick bilstolen i huvudet av dig? HAHAHA.

2008-11-27 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0