I don't regret any days I spent with you.

Kvällen med mp-crewet ställdes in pga Marias plötsliga sjukdom, hoppas hon blir bättre snart då jag väl är "frisk".
Istället så spenderades kvällen med vattenpipan som en central del. Det blir alltid så mycket trevligare med min lilla söta vattenpipa, jag ska nog ta med den överallt jag går.

Något som jag tänkt på, och sagt förut är att det är sjukt hur saker man gör på fyllan kan påverka ens liv så mycket. Kanske både till det bättre och till det sämre, det beror ju helt på vad man tänker på.
Det som jag tänker främst på är kvällen i Maj då jag träffade Axel och Damgiano för första gången, jag kan inte påstå att jag var särskilt nykter alls men jag lyckades hänga med dom hela kvällen (kanske för att jag inte hade så många andra alternativ). Men det var en sak som jag aldrig kommer ångra. Just för att jag var med dom den kvällen och lyckades stöta på dom dagen efter så har jag skaffat mig 2 superduperkillar.
Whoah, nej men två riktigt jävla goda vänner som jag är så glad över att jag har.

Jag hoppas jag fortsätter göra så bra beslut med alkohol i blodet.
Då kommer livet vara en dans på rosor.


Kommentarer
Postat av: maria

jag blir frisk snart, snart. I promise, bättre idag iaf.

2008-11-19 @ 11:04:03
Postat av: Anonym

<333 :D

2008-11-19 @ 18:59:12
URL: http://http:/
Postat av: ace

<333 :D (igen) ;)

2008-11-19 @ 18:59:41
Postat av: Therese

Haha, men lilla Cissi. Jag ska ju hjälpa dig att ändra färg på länkarna. Säg bara till när. :)

2008-11-19 @ 22:37:20
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0