give me a break.

yeeez, jag är mycket piggare idag, har varit uppe nästan hela dagen förutom nu på kvällen som jag blev lite trött.
Har tagit tillfället i akt och kört lite bil, dels till stan för att köpa gardiner till rummet som mormor lovade att betala för vilket var mycket snällt, annars hade jag nog väntat ett halvår till innan jag köpte några.
Morgondagen har jag planerat att glida runt på stan med matilda, det ska bli trevligt som faen. Dels för att mitt sociala umgänge har varit 0% den senaste veckan och dels för att lönen glider in på kontot imorgon. Sen så kanske vi tittar in hos maria för jag har hört det viskas om party? Det missar vi inte i första taget!

Med hopp om livet, / Cizsi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0