Cause everything inside, it never comes out right.

Fruktansvärt jobbig var kvällen. När det närmar sig uppvisning så kör dom med oss dubbelt så hårt som innan. Hello träningsvärk? Min hjärna säger att jag borde stretcha. Min kropp protesterar.

Jazz

En klänning med sammet och paljetter och allt du kan tänka dig som jag dessutom ska sy själv.

Disco

Endast vita kläder med undantag för färgglada fingervantar.

Street
Svarta kläder med något rött.

tills nästa vecka måste jag alltså ha tag på
vita byxor eller leggings
färgglada fingervantar
en röd slips.  - 
Snälla blixtN lånar mig en!

Har ni något av det andra så låna ut det till mig förfaen!


Kommentarer
Postat av: emilia

jag har vita leggins, men hur du ska få tag på dom vet ja inte ^^



ha rkomme på vad jag vill ha av dig i julklapp nu. skissblock A3 storlek ;) eller nått annat...

2008-11-25 @ 11:04:03
Postat av: Martina

jag har ett par ill-rosa fingervantar om du vill låna ? fast du måste vara väääääääääääääldigt försiktig med dom cecilia, det är verkligen mina favvoriiiiiiiiiiit vantar? ok..? :D haha

2008-11-25 @ 21:10:26
URL: http://segersteth.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om du är intresserad av ny design till din blogg, kika in hos mig :) Välkommen!

2008-11-25 @ 21:16:23
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0