another day has gone.

nu är helgen över, och den går lika snabbt varje vecka... shocker?

jag är konstigt nog opepp på morgondagen och allt vad skola heter. Kanske för att jag är sjuk. Kanske för att det är äckligt väder ute. Kanske för att svenska B inte får mig att le... Who knows?

På tisdag däremot så blir det rejv. Nej inte riktigt men då ska jag äntligen träffa Mr.Mario, T, M och kanske L igen.
Jag gillar mina hemliga förkortningar. Dom är spännande.

Nej nu ska jag ta mitt sista av dagens 5 piller.  Godnatt  ♥

Kommentarer
Postat av: maria

knarkare, fan vi ses imorgong.

2008-11-17 @ 16:40:14
Postat av: T

Woh. <3

2008-11-17 @ 22:39:00
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0