So you’re the one I’ve waited on.

Det är bra konstigt. När jag väl kommer hem, så åker alla härifrån..
Mathilda har tydligen bosatt sig ute på Åstön och jag har ingen aning om när hon kommer hem, förhoppningsvis på julafton.
Emilia jobbar för en gångs skull. Det gör hon på julafton med. Vilket liv.
Eva-Britt ligger och är sjuk så jag försöker stanna på minst 3 meters avstånd från henne.
Och Frida är överallt och ingenstans. När jag klev upp imorse åkte hon. Kindah.
Kvar har vi Pappa och Kajsa. Idag åkte vi skridskor och spelade lite hockey, innan vi åkte och bowlade. Synd bara att ingen av oss kan laga mat, annars hade vi klarat oss utan dom andra.

Skridskoåkningen fick mig dock att bli iskall och jag åkte med min 11åriga lillasysters skridskor, så det bidrog till sjukt ont i fötterna. Jag har tråkigt och ett besvär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0