I've heard that your dreams came true.

Jag kan ju börja med att berätta för er att jag aldrig tänker sälja en bil igen.
Alla dessa frågor som jag inte har något svar på, liksom hur många gånger kan man ringa pappa på en kväll? Sen så har jag fått en stalker efter mig pga den där jäävla annonsen. Nepp, vi får hoppas att den som ska titta på den imorgon köper den så jag har saken ur världen.
Nu är det iallafall heeeeelg! Som jag har längtat!
Det har varit en tröttsam vecka och imorse kunde jag nästan inte ta mig upp ur sängen för att jag var så trött. Det ska bli så skönt att bara sova!
Ikväll kommer matilda, vorne, blixten och adam hit för att mysa lite. Jag hade egentligen tänkt att gå på krogen ikväll men skippar det pga det jag skrev tidigare.
Eftersom det kommer besök hit är det bäst att jag börjar städa.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0