You're so mean, when you talk.

Ibland är jag bra rolig.
Här har jag gått och väntat i flera veckor på att boka en resa och nu när jag sitter och ska göra klart allting så får jag beslutsångest. Jämt när man sitter vid internet och ska göra viktiga saker som tillexempel boka en resa så känns det som att det är så lätt att det blir fel. Oj, jag råkade glömma en bokstav i bokningen så biljetterna stämmer inte överrens med passet. Oj, jag råkade boka hemresan en dag senare så nu får vi sitta och vänta på arlanda i 42 timmar. Oj, jag la inte märke till att det här hotellet låg i slummen så nu får vi köpa en pistol för att våga gå utanför dörren.
Ni förstår vad jag menar va?
Nåväl, jag ska invänta mannen och be honom dubbelkolla innan något mer knapptryck registreras. Då kan han trots allt inte skylla på mig om det skulle bli någon miss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0