What are we doing here?

Dagen startades med en ljuvlig sovmorgon och en ordentlig frukost då jag ansträngde mig och kokade ägg. Storsjön hockeygames stod på schemat, något vi båda sett framemot flera veckor. Tyvärr så måste jag säga att upplevelsen blev förstörd av vädret. I en timme stod vi ut innan hela kroppen skakade och vi var tvugna att gå hem. Vi hann alltså se en period av matchen pågrund av en satans jäkla blåst. Jag kan lova er att vi svor över Östersund hela vägen hem, jag tror inte att jag har upplevt en enda dag i den här staden utan vind. Nu är jag ju medveten om att det har blåst på många ställen i Sverige idag men fan... Östersund.
Efter 45 minuter i duschen (tackar gud för att jag inte betalar för vatten) så var vi upptinade och på relativt bra humör igen. Vi lagade tacos till middag och har bara suttit och myst i soffan sedan dess. Imorgon väntar middag hos min fina mamma.
Jag kom på att jag har tvättid imorgon men om jag har tur kanske jag kan övertala mamma att få ta med tvätten och tvätta hos henne istället.
Det hade varit en väldigt bra lösning faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0