Welcome to my silly life.

Tänk vad skönt det kan vara att ha några timmar för sig själv.
Jag passar på att lägga mig i soffan och läsa alla bloggar jag vill utan att någon tycker att jag är tråkig. Ikväll unnar jag mig lite choklad också, för bannemig vad jag har tränat idag. Crosstrainer imorse, bodypump efter jobbet och sen en snabb promenad hem från fyrvalla. Min kropp är lite utpumpad nu kan man säga.

About the trip, Therese frågade vart vi skulle åka och ja, Bulgarien är svaret. Anledningen till att jag åker ditt ännu en gång är för att jag inte ställer så höga krav (än sålänge) på resmål. Det jag prioriterar är sol och bad och att få slappna av. Jag är inte ute efter kulturella saker eller aktiviteter. Sen så tyckte jag det var så fruktansvärt kul sist vi var där, alla vi stötte på var trevliga och maten var precis i min smak. Jag äter ju som de flesta av er vet, inte så varierat. Jag är nästintill rädd för att testa nya maträtter så ja, Bulgarien är det ultimata för iår.
Nästa år vill jag säkert något helt annat om jag känner mig själv rätt.
Nu ska jag fortsätta med mitt bloggläsande. Puss på er mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0