FyndarN.

Idag har jag hunnit med mycket!
Tränade en sväng med Jessica imorse och på lunchen åkte jag och Petra till outleten.
Tydligen så startade någon rea där då allt kostade 50 kronor. Hade egentligen inte så hemskt höga förväntningar men... Fyfan vad bra! Så bra att jag och Damme gick dit efter jobbet med. Det här hittade jag.

En kort topp, perfekt med ett långt linne under!
En helt vanlig GUL t-shirt från frank dandy.
Svart skjortklänning, ser bättre ut i verkligheten dock.
En beige superskön topp som blir helt perfekt med bara ben och skärp i midjan !
ROSETT!
Kortärmad kofta som tydligen blev väldigt skrynklig under promenaden hem.
Svart virkad bolero som var väldigt svår att fota.
Också ett par jeans och ett par ljusa supersköna kortbyxor.
Damme hittade 2 par jeans från Levis, en kofta och en tisha.
Vill ni gissa hur mycket allt detta gick på?
Jo 650 kronor. Wiiihoooo!
Alltså, 3 par jeans + ett par kortbyxor och 9 överdelar för 650 spänn. Fyfan, det får man fan inte ens ett par levisjeans för i vanliga fall. LYCKLIG TJEJ!

Kommentarer
Postat av: emelie

vart hittar man detta fyndställe? ;D

2011-03-29 @ 20:01:21
URL: http://theycallmeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0