This is a warning.

Vet ni vad? Nu är det helg igen!
Jag tycker att veckorna går så snabbt numera, vilket jag egentligen inte klagar alls på men vart tar tiden vägen egentligen? Ju fortare tiden går desto fortare försvinner snöstormarna. Usch, snacka om att vi har blivit snuvad på våren.
Nu är jag iallafall i sundsvall, underbara sundsvall.
Varje gång jag är här känner jag att den här staden är så jäkla mycket mer tilltalande än Östersund. Nu när jag tänker på det så är det typ endast på storsjöyran som jag är glad över att bo i lilla Östersund mitt i ingenstans.
Kanske är det Sundsvall jag flyttar till i framtiden, who knows?
Vi får se vad helgen har att bjuda på, det har pratats om både anglingstävling och himlabadet. Sen så är jag gaaanska sugen på att shoppa upp lite lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0