So close, no matter how far.

BOKAT!
Äntligen är det klart och jag sitter med ett löjligt flin påklistrat.
Det blev ett annat hotell än det vi hade tänkt oss från början,
men med bättre standard och bättre avstånd till stranden och centrum.
Jag anser att vi kom undan bra billigt ändå, vi hittade riktigt bra anslutningsflyg för 800 kronor per person tur och retur. Resan gick på 4200 per person, på ett fyrstjärnigt hotell med bara 50 meter till centrum och 250 meter till stranden.
Nu är det alltså bara att räkna ner, få se nu.. 165 dagar kvar kanske?
Men det är ju bra mycket roligt att se framemot innan dess också, så det går nog fort det här ska ni se. För tillfället känns livet rätt awesome, om vi räknar bort min horribla träningsvärk vill säga.

Kommentarer
Postat av: ida :)

Längtar!

2011-03-03 @ 21:08:10
URL: http://anderssonida.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag blir inte alls avundsjuk... :P

2011-03-04 @ 00:08:10
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0