Right to the place where we belong.

Nu har jag precis varit ner till affären och handlat lite saker inför middagen.
Tänkte slå till på stort med fläskfilé, gratinerade potatishalvor samt grönpepparsås och bea. Måste ju välkomna karl hem på bästa sätt, hah!
Jag vill passa på att tipsa om MNY - Maybelline New York.
Ett nytt och billigare märke som ses som Maybellines såkallade lillasyster. Tanken är att ingen av produkterna ska överstiga kostnaden av femtio kronor. Och jag har av en händelse kommit över ett läppstift och ett nagellack från detta märke. Jag är överlycklig och kommer definitivt att köpa dels fler nyanser av läppstiftet och också testa på deras eyeliner. 30 kronor styck för läppstiftet och nagellacket.
Mina vänner, spring till affären nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0