One day when the sky is falling.

Ordning och reda, pengar på fredag.
Som tur är så är det ju faktiskt löning på fredag och det känns ju helt underbart bra, jag har mycket som jag vill införskaffa och då krävs ju pengar dessvärre. Haha. Den här månaden så har jag ju lagt ut rätt mycket pengar för resan också så det är egentligen inte så konstigt att jag känner mig luspank.
Idag var vi på seminarium med jobbet.
Vi lyssnade på en föreläsning med Jörgen Oom och när jag gick därifrån efter 2,5 timme så kände jag verkligen mig peppad till att ändra min mentala inställning angående det mesta. Enligt Jörgen Oom så bestämmer vi själv hur vår verklighet ska se ut, t.ex. jobbet blir tråkigt om man har den inställningen och förväntar sig att det ska vara tråkigt. Han har ju så rätt! Banne mig, nu ska det bli ändring minsann!

Har lite träningsabstinens och även lite dåligt samvete över att det har blivit så klent med träning nu ett tag. Men tiden har inte riktigt räckt till den här veckan och då finns det egentligen inte så mycket att göra åt saken. Har kört igenom kroppen hemma ikväll istället. Lite dips, armhävningar, rygglyft, utfall osv. Det är ju trots allt bättre än ingenting. Jag ska försöka hinna med ett pump-pass på fredag iallafall.
Btw, lip boostern har jag köpt från style by tyra, 49 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0