Oh it's just a way to remain sane.

Som vanligt går helgen alldeles för fort och jag känner mig inte utvilad för fem öre. Planerna på att fiska igår sket jag i, istället gick jag över till Natalie och spenderade några timmar på hennes balkong med chips och cider i finvädret.
Hon fick även uppdraget att klippa mig så nu har jag mjuka och härliga toppar igen, lite kortare hår dock men det växer ju fort ut. Det fick bli lite uppklippning och halvlugg också, variation har ju ingen dött av än sålänge.
För tillfället så ligger jag och dåsar i sängen och väntar på att bussen tillbaka till stan ska gå. Att det är måndag imorgon känns faktiskt helt okej, jag ser framemot att träna ordentligt igen. Det har blitt lite klent sen jag var sjuk men nu är tiden inne. Sen så har vi både friskvårdsdag och en föreläsning till veckan, jag gillar när det händer något utöver samma gamla rutiner förstår ni. Veckan går nog fort ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0