No, I don't fall for that.

Imorse vaknade jag med halsont och hela dagen har jag känt mig lite hängig. Men det har inte blivit värre så det är bara att hoppas på en frisk och kry kropp imorgon.
Slutade tidigare idag för att fixa lite här hemma, mamma kom förbi med stege, borrmaskin och hela verkstaden. Nu har vi höjt och flyttat ut fästena för gardinstången, hurra! Vilken skillnad det blev av det lilla. Då jag har ganska högt i tak så känns rummet mycket större och ljusare nu. Såklart blir man sugen på att fixa med ännu mer men då man bor i en etta så är man ju ganska begränsad dessvärre.
Jag tänkte satsa på att beställa hem lite kläder från bubbleroom idag då jag hade spanat in klänningen på dress of the day men såklart så var storlekarna slut då jag väl hade tid att sätta mig ner och titta. Så det får helt enkelt vänta tills imorgon, men utöver klänningen så klickar jag hem det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0