Maybe if I act like that.

Jag har fruktansvärt frustrerad för tillfället.
Då de där rackarns deklarationspapprerna aldrig dimper ner i brevlådan så vill jag logga in på internet och titta om jag får någon restskatt eller ifall det blir ett tillskott i juni. Men såklart så hittar jag inte sladden till bankdosan. I vanliga fall använder jag inte sladden utan kör den krångliga vägen med bara dosan istället, pga lathet i guess. Men när man skulle göra det här så var tydligen sladden nödvändig.
Jag försöker komma på när jag sist hade den men inser att jag förmodligen inte ens tog med den när jag flyttade. Det är ju helt fantastiskt det här.
Min nyfikenhet har gått så långt att jag helt allvarligt överväger att gå hem till mamma för att leta efter den. Det är ju bara sisådär 5 kilometers promenad.
Jag ska försöka lugna ner mig och tänka på annat. Något annat som också är underbart är att jag köpte en massa saker på affären för att göra en kycklinggryta. Men när jag väl kommer hem så har vi såklart ingen kyckling. Herreminjeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0