Leave at your own chosen speed.

Förra veckan fick jag nys om en (vad jag tror) relativt ny produkt.
Nämligen en lip booster, så jag beställde hem den bara för att testa.
Idag låg det ett paket innanför dörren så jag har precis provat på.
Det ser precis ut som ett vanligt lypsyl och är inte annorlunda på något sätt förutom att det sticks en aning i läpparna i några minuter (precis som alla lip-plumpers). Skillnaden är att det verkligen gör läpparna fylligare och putigare! Då jag har ganska små läppar så fick jag såklart inga anna anka läppar men jag ser absolut skillnad (damme också). Positivt överraskad alltså. Kul att testa på minsann!
Exalterad som jag var glömde jag såklart att ta förebild, och dessa bilder tog jag under tiden (märkte nämligen ännu mer skillnad efter ytterligare 10 minuter). Valde att knäppa med den här effekten på webcamen för att konturerna syntes bättre (och för att jag hade smink hela ansiktet efter promenaden hem, hah).
Proaclé - Lip Volume.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0