I'll always be by your side.

Febern hade försvunnit då jag vaknade, VICTORY!
Jag är fortfarande rätt förkyld och tjock i halsen men nu får jag iallafall inte dödslängtan så fort jag ställer mig upp.
För övrigt är jag imponerad över vad en dusch och lite smink kan göra.
Smink är bland det bästa jag vet, jag älskar hur kreativ man kan vara med lite ögonskugga och hur mycket ett drag med mascara gör. Sminkar mig gör jag endast för mig själv, jag är fullt bekväm osminkad men trivs med att göra lite extra varje dag. De minuter på morgonen som jag lägger åt att sminka mig gör mig glad,
jag tycker inte att det är jobbigt alls utan bara roligt. Människor som anser att tjejer bara sminkar sig på grund av osäkerhet och grupptryck kan slänga sig i väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0