Help me find.

Vilken dag!
Idag har jag tränat som en vilde och testade även på step.
Jag blev dock lite besviken då de gick väldigt fort fram samtidigt som hälften av gruppen stod still för att de inte hängde med. Kanske var det bara hon som ledde passet som var dålig, jag ska nog ge det en chans till.
Resten av kvällen blev inte så mysig som jag hade tänkt mig då ett hemskt virus som tydligen till och med hade varit med i efterlyst hemsökte min dator. Det gick inte att starta internet och en popup ruta sa att man skulle skriva i kortnummer osv. Jag satt säkert i två timmar med Damgiano som guide i telefonen innan jag fixade det. Men det var en väldans tur att det gick! Nu ska jag snart sova första natten själv på evigheter, får hoppas på att jag inte är så orolig som jag brukar.
Det går nog bra det här ska ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0