Go with the flow.

Helgen är över och dum som jag är trodde jag att sjukdomen var borta.
I helgen har jag mått relativt bra, vid några tillfällen har jag känt mig helt slut med huvudvärk och svettningar men jag trodde att det var för att kroppen var trött.
Hela natten har jag vaknat då och då och svettats som aldrig förr, när klockan väl ringde klev jag upp men slogs direkt ner av en helvetisk huvudvärk så jag kunde inte göra annat än att somna om och stanna hemma idag också.
Gissa om jag är på dåligt humör, det är jobbigt att vara hemma från jobbet. Dels på grund av att lönen blir klen och dels för att det helt enkelt känns dumt att vara hemma så pass mycket. Imorgon tvingar jag mig själv att jobba, det spelar ingen roll om jag mår dåligt för att sitta här hemma ännu en dag har jag inte tålamod till.
Jag ska försöka gå på en promenad idag för att få lite frisk luft, jag skänker mitt hopp till att lite alvedon gör mig piggare. Trots att det inte har funkat hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0