Give me what I want.

Nu har jag precis varit upp på vinden och letat fram min älskade skinnjacka.
Till min stora besvikelse såg jag att det ska bli kallare framöver, inte jättekallt men iallafall minus. Jag ser framemot våren och ler med hela ansiktet då jag ser asfalten.
Det blir till att vänta lite till och se till att hålla hoppet uppe.
Imorgon sticker Damgiano till hammarn så jag blir hemma i vår lägenhet själv i en hel vecka (jaja, fem dagar iallafall). Det blir nog lite ensamt kan jag tro, då det numera är en vana att somna och vakna tillsammans varje dag. Men jag ska träna lite extra nu i veckan och se på en massa roliga serier som jag aldrig får se annars.
Jag tränar på att se det positiva i allt förstår ni. Nu inväntar vi min mor som vi ska besöka på middag i eftermiddag, hon är snäll nog att hjälpa till med tvätten också så nu känner jag mig nöjd. Ha en fin söndagskväll nu allesammans.
Bild tagen alldeles innan vi åkte på 50årsfest, bra stiliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0