We are free.

Men I forgot!
Jag har börjat med en helt ny livstil (ja, det är vad dom säger).
Det är nämligen så att jag äter helt enligt LCHF för tillfället, det vill säga inga kolhydrater at all! Anledningen till detta är för det första att jag vill ta bort mitt sötsug en gång för alla och vänja mig av vid att äta alla dessa kolhydrater. Pasta är stört gott men jag blir inte "bra" mätt på det som man blir på t.ex en sallad. Sen så känner jag också att jag inte får de resultat jag vill med all den här träningen och jag ska se om det fungerar bättre med en helt annan kost.
Det passade bra för mig att börja med det här då Damme inte var i närheten,
då han nog skulle fresta mig till att sluta bara efter någon dag. Nu har jag bara mig själv att tänka på under veckorna och jag har varit väldigt duktig med recept och inhandling. Jag tror att planering är det viktigaste för mig nämligen.
Vi får se hur det här går, det jobbigaste för tillfället är nog att jag inte får äta någon frukt men jag antar att det suget ger sig inom kort. Ni ska få uppdatering mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0