Please say no.

Nu har jag varit hemma från jobbet i tre dagar.
Jag var så nöjd och glad över att jag inte hade varit sjuk på sååå länge (3e mars).
Ett slag i ansiktet kan vi kalla det här. Jag anar att det har att göra med stress och att jag inte har tid att koppla av, varje helg är jag på olika ställen och på veckorna finns ingen tid till avslappning what so ever.
Så nu har jag stått mitt kast med feber och en helt insane huvudvärk.
Idag har det blivit bättre, men huvudvärken sitter fortfarande i.
Just i detta nu sitter jag och svär över min granne som dunkar musik som om det inte fanns en morgondag, helt fantastiskt då man redan sliter med huvudvärk.
Men det får vara okej, jag kan inte vara en gnatig kärring vid 20 års ålder.
Imorgon har jag bestämt mig för jobb, så jobb får det bli. Huvudvärk smittar inte någon annan och jag är bra envis så jag klarar nog dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0