Left in the pieces that broke me into.

Nu är jag inne på slutspurten!
Bara en ynka kort dag innan semestern välkomnar mig, eller det kanske är jag som välkomnar semestern?
Imorgon åker jag och mina tjejer till stockholm för att träffa tina lite.
Jag hoppas på finväder men inser också att det egentligen inte spelar någon roll,
för det kommer att bli så himla bra ändå.
Jag har ett fint städat hem för tillfället, jag och Matilda tog tag i saken i Tisdags och efter vi var klara med min horribelt stökiga lägenhet åkte vi vidare hem till M och röjde där med. Tänk vad mycket lite städning kan göra för humöret.
Jag har varken packat eller lagat middag ännu, ser att klockan har blivit rätt mycket men i värsta fall så kan jag göra det imorgon. Har inte riktigt lust för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0