Who do you pray for at night before you go to sleep?

Humöret är bättre nu än i tidigare inlägg, det tackar jag för.
Idag var vi lite halvlata så vi köpte kebab till middag, åt framför tvn gjorde vi också vilket kan vara mysigt då och då. Även fast jag tycker det är lite sunkigt.
Damgiano har innebandymatch ikväll så jag är för en gångs skull ensam hemma. Jag sitter och tittar runt på olika resor för tillfället, jag har nämligen lyckats övertala killen till en utlandssemester. Just nu är jag lite insnöad på Bulgarien, tyckte det var bra sist jag var där och då det är såpass billigt så passar det ju utmärkt om man bara vill sola, bada och äta gott. Jag ska framföra några fina alternativ jag har hittat för honom när han kommer hem, sen så håller jag alla mina tummar för att han inte ska ändra sig. Jag vill ju så gärna åka någonstans, det är ju nästan ett år sedan sist.
Imorgon funderar jag på att sticka iväg och köra ett cirkelpass på lunchen, känns lite tråkigt att gå själv men det dröjer nog inte länge innan Jessica är back on track.
Lite bilder sedan sunny beach 2008

Kommentarer
Postat av: maria

eeey satsa pa nagot coolare. typ Barcelona!!!

2011-02-23 @ 09:28:02
Postat av: cizsi

maria: det sitter ju i pengarna förstår du ;)

2011-02-23 @ 21:16:17
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0