Welcome to where time stands still.

Mer än halva veckan har gått, snart helg!
Idag har jag gjort något drastiskt.. Jag har beställt en iphone.
Nu har HTCn gjort mig frustrerad för sista gången, mitt tålamod räcker inte till.
Kan tilläggas att jag har Sveriges sämsta tålamod gällande det mesta.
Damgianos lillasyster får köpa den fina röda för ett billigt pris. Hoppas det går bättre för henne och att hon blir nöjd. Och hoppas att JAG blir nöjd med den här omtalade mobilen, annars får jag pröva mig fram ytterligare. Vilken jävla djungel.

Det blev ett cirkelpass idag på lunchen, kul!
Det var samma PT som sist, hon är bra på att peppa och få igång mig.
Dessutom så sa hon att hon såg en förbättring sedan sist och det är ju alltid roligt att höra. Imorgon blir det två träningspass, ett med Jessica på morgonen och ett efter jobbet med Damme. Jag halvtvingar han att gå, bara för att jag är övertygad om att han kommer tycka det är kul när han väl är där. Jag vet bäst! (Haha).
Lite bilder från förr, målet med träningen är att bli lika fit som på sista bilden.

Kommentarer
Postat av: matilda

Du är så duktig som tränar så mycket, heja heja! :D

2011-02-24 @ 06:18:26
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0