They are to much to handle.

Jodå, nog hade jag rätt. Här ligger jag febrig och med halsont. Jag försöker att vara positiv och varva ner istället för att stressa upp mig för att jag inte kan jobba. Det är hemskt väder ute, -15 och blåst. Här i Östersund blåser det alltid kan jag säga, det spelar ingen roll vilken tid på året det är. Alltid blåst.
Just därför är det ganska skönt att slippa gå ut och mysa under täcket i soffan istället. Dock så var jag tvungen att kämpa mig iväg till affären då vi varken hade vatten eller mat hemma. Då det gäller mat så känner jag mig ganska begränsad. Det är nämligen så att jag inte kan öppna munnen ordentligt, nästan inte alls faktiskt. Jag har fått en fet förkylningsblåsa längst in bakom övre tandraden som sitter så dåligt till att jag inte kan tugga, svälja eller öppna munnen. Igår satt jag och lipade som ett barn samtidigt som min fina kille försökte få i mig lite mat.
Därför är kylen nu fylld av nyponsoppa, yoghurt och soppa. Tråkigt som fan är det men vad gör man? Jag kan ju inte svälta ihjäl, det skulle vara dålig timing.
Nu när jag ändå har så lite för mig så ska jag ta min gamla dator och photoshopa lite, en förändring på den här tråkiga bloggen måste ju ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0