The eyes of an angel.

Nu är jag less, jag har ingen energi kvar.
Inget humör heller för den delen..
Det blev ingen träning imorse så jag gick iväg på lunchen men då var det stängt.. Helt fantastiskt. Det är helt enkelt inte meningen att jag ska träna idag, nu har jag inte någon lust längre heller så jag får satsa på morgondagen.

Vi har tvättstugan ikväll också men jag funderar starkt på att avboka tiden, när jag fyller år ska jag önska mig en tvättmaskin.. Får väl installera den i vardagsrummet eller liknande. Tvättstugor och tvättider är det värsta jag vet.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha de är därför man tog en lägenhet med Tvättmaskin och torktumlare på toan ;P Mycket enklare:)

2011-02-22 @ 16:04:51
Postat av: jessica

Skittråkigt att inte fått träna idag o imorgon måste jag oxå vara hemma. Men på torsdag ska jag vara igång igen om inte jag blir sjuk :) hoppas du piggnar på dig.

2011-02-22 @ 16:07:51
URL: http://msjeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0