Sleep my friend and you will see, dream is my reality.

Nu är det nära!
Jag har varit väldigt rastlös och ofokuserad idag vilket är en nackdel då jag har ett jobb som är stillasittande och kräver rätt mycket koncentration. Att vi har dålig luftcirkulation på kontoret underlättar ju inte heller arbetet.
Nog om jobb, över till träning!
Jag blir lite halvfrustrerad över att jag inte ser några större resultat än.
Vikten bryr jag mig inte så mycket om utan jag mäter mig som sagt istället.
Visst har det försvunnit några centimeter överallt, ungefär 1 centimeter minus i veckan på alla ställen jag mäter. Men kan det inte gå lite snabbare? Jag har ju som inte så värst mycket tålamod. Något som dock är positivt är att jag bygger muskler och DET märks kan jag säga, främst biceps och triceps.
Muskler är välkommet, jag vill känna mig stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0