Rewind.

Helgen blev bra, med tanke på omständigheterna.
Var på 50-årskalas på lördagen, huur kul som helst och över mina förväntningar helt klart. Tror inte att vi kom hem förrän vid 04 på morgonen.
Veckan har också fått en bra start, trots trötta morgnar och sena kvällar. Jag måste bli bättre på att lägga mig i tid för att slippa vara så arg och butter varje morgon.
Det blir fem dagars träning den här veckan, två pass är avklarade och jag peppar tills cirkel-passet imorgon på lunch. Kan tänkas att det blir lite mycket men vafan, jag vill ju bara pröva på alla pass så att jag kan göra upp en fint schema till mig själv.
Just nu sitter jag och myser i min onepiece framför tvn, jag har min karl bredvid och livet känns bra fint. Ska bänka oss framför lite supernatural inom kort, GREAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0