If you only knew what the future holds.

Tillbaka på jobbet igen, bara fyra dagar till helg nu.
Positivt tänkande kallas det där, bara så att ni vet.
Efter jobbet så promenerade jag ner till gymmet för att ta en date med crosstrainern, sista gången jag går på gold's city vid klockan fyra. Gymmet var överbefolkat, till största delen av liite för sminkade femtonåringar som lite tafatt försökte sig på diverse maskiner. Men jag och crosstrainern samarbetade bra ändå, trots att han gav mig en rejäl omgång. Det finns nämligen två olika sorters crosstrainers, en som gör att man känner sig så sjukt vältränad då man tränar och en som gör att man flämtar som en sankt bernhard. Med det menar jag alltså att en av dom (den nyare varianten) är mycket mycket jobbigare.
Men det är ju bra mycket skönare efteråt förstås, då man väl klarat 30 minuter.
Back on track alltså, imorgon blir det morgonträning med Jessica.
Vi kommer bli de mest vältränade handläggarna på Kronofogden, suck on that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0