I was there.

Jag vill ha nya kläder.
Det var väl mest det jag ville säga med det här inlägget. Kan bero på att jag har större delen av min garderob i tvättkorgen pga att vi sket i tvättiden vi hade i Torsdags. Usch och fy på oss kan vi ju säga. Jag har nu två par rena trosor och strumpor, vilket betyder att jag måste ner och handla nytt imorgon. Kruxet med hela grejen är att jag är sjukt shoppingsugen.. Men när jag väl ska handla/beställa kläder så tappar jag lusten. Jag säger till mig själv att jag har nog med kläder men jag tror fan inte det stämmer. Inte kläder jag vill använda iallafall. Ja jag säger då det, dagens I-lands problem.

Damme står och lagar mat i köket medan jag sitter och tar det mycket lugnt i soffan. Vi har precis varit och pantat flaskor, 62 kronor bidde det och vi köpte godis för hela slanten. Sötsuget tog över men det gör inte så mycket, har trots allt inte syndat på flera veckor. Det är bara att äta om det är gott, det ska fan bli mitt nya motto!
(i hälsosamma mängder då såklart.)
Btw så må jag rekommendera cirkelpasset som gold's har, det är ju GRYMT att få träna med hjälp av en PT som korrigerar och peppar.
Träningspasset idag var ett av de bästa på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0